hatisk m'kay

i hate them all, i hate them all, i hate myself for hating them,
i drink some more, i love them all, i drink even more, i hate them even more than i did before
(the strokes - on the other side)

varför är det ALLTID så att jag inte bryr mig förrän det är förstört och förrän jag förstört ännu en människa?
orkar inte detta samvete.

och fan i helvete vad jag saknar många och mycket.
jag har ingen tid till mina kompisar jag är så jävla stressad hela tiden
dessutom har jag för mycket självömkan. och  en dålig blogg.



(det är nu jag inte skriver "blablabla jag saknar att vara liten för då var allt så lätt och blabla" men alla ändå vet att det är det jag tänker längst inne men aldrig skulle erkänna.)


låtar som får mig att leva för tillfället och därav ni borde lyssna på:
when i was a young girl - feist
tell me this night is over - the ark (mh toentiga låten, men så jävla bra)
on the other side - the strokes
pogo - digitalism
you take my breath away - the knife
sweet marie - timo räisänen
home sweet home - those dancing days
framåt - svenska akademien
soma - the strokes
hands - the raconteurs
sour times - portishead
i mitt blod - kultiration
see the sun - the kooks
true love way - kings of leon
death of a discodancer - the smiths

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback