jag har ett hem under täcket som ingen har ryckt



1. Jag tror äntligen äntligen äntligen att jag kan skita i honom nu. Jag kan äntligen vara arg utan att låta mig övertalas av hans konstiga argument om självdestruktivitet och ångest. Äntligen kan jag inse vilket jävla idiot han är, och att det inte finns några bortförklaringar som är tillräckligt bra. Jag behöver inte ha dåligt samvete, jag behöver inte försöka rädda någon som inte vill bli räddad.
Jag har oroat mig tillräckligt.


2. Jag har köpt HÖGKLACKADE skor idag!! 
Det känns otroligt ovant men de är sjukt snygga. Jag skiter lite i att jag blir ungefär trehundra meter lång.
Det kanske kommer bild om någon så önskar, haha.

3. dagens låt: anything new - digitalism
Det är en sån låt som jag älskar att lyssna på när jag är ute och går själv. Jag känner mig så jävla snygg och oövervinnerlig med den i öronen. Helt klart värt och så jävla jävla bra!


hejdo


ps. är det bara min bilddagbok som har totaldamp och inte fungerar överhuvudtaget?

Kommentarer
Postat av: lina

jsg vill se skorna

2009-03-10 @ 07:02:42
Postat av: olga

jag vill också se skorna!

Postat av: JOHANNA THA MAN :}

JAG VILL SE SKORNA!!

hetaste ämnet imorgon i skolan ;D

2009-03-10 @ 19:10:06
Postat av: ebba

vote for shoes!!

2009-03-10 @ 19:31:56
URL: http://ebbablu.blogg.se/
Postat av: Mirry

www.arntyochmirry.se har vi bikini-bekymmer!

Spana gärna in och tyck till!



www.arntyochmirry.se

2009-03-11 @ 21:47:22
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback