fire coming out of a monkey's head

fire coming out of a monkey's head, somsagt. världens bästa låt.
ljudet på denna videon är lite sådär. men lyssna på texten.


inatt sov jag med felicia i hennes brors lägenhet i lund.
det är tur att våra ung vänster möten ligger på just måndagar, för det är alltid då jag är som deppigast och alla ung vänstrare får mig ALLTID på gott humör. det är så himla fint och bra.


här får ni en bild på mig. jag ser trött ut.





ps. jag har gått utan smink två dagar i rad i skolan. har jag nog inte gjort på över 4 år. känns ganska bra. mitt självförtroende behöver det på något konstigt sätt. det hjälper faktiskt. jag känner mig inte lika ful längre.

Kommentarer
Postat av: johannniiiss

du är vacker både med och uatn smink elllllllllllllllin :D

2009-05-19 @ 14:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback