going 2 the bigtown

ehehe sitter i skolan, första lektionen blev inställd och det är inte lönt att gå hem. hade kunnat ligga och sova nu om jag fått veta lite tidigare. är lite småbitter.
i eftermiddag åker jag, min familj och vilma och hennes familj (vi är släkt) till Stockholm!!
det är fettnajs, dels får jag träffa amanda, henne saknar jag skitmycket, och dels så får jag lite miljöombyte. välbehövt och trevligt.
iallafall ska jag sitta på ett tåg i 5 h i eftermiddag. men jag tycker det är mysigt.

igår tog min klass avslutningsspexfotot. Jag hade med min kamera och kommer ladda upp bilderna, men kommer inte hinna göra det förrän när jag kommer hem från huvudstaden, tror jag.

men ha det fint, ring eller smsa mig gärnaaa

Kommentarer
Postat av: JH ,hähähä såklart

JAAAAAAAA SPEX FOTO !!!!!!!

puss världens snygagste

2009-05-08 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback