siesta 09

jag saknar det redan

saknar det svettiga tältet
saknar alla översociala skabbpopare
saknar att sminka mig på en toalett som luktar fruktansvärt mycket bajs
saknar att dansa tills jag knappt kan andas
saknar att sitta och skratta åt saker som egentligen inte är helt ok att skratta åt
saknar att dissa "vänner" från långt tid sen
saknar att dansa tryckare till dålig hårdrock
saknar siesta redan
jag kom hem för 2 timmar sedan

fint

(kanske kommer bilder sen, det beror på hur jättekass kvaliten är och hur mycket jag vill dela med mig. haha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

B-I-L-D-E-R

2009-05-31 @ 17:21:18
Postat av: Julia

åh vad kuligt

Postat av: Anonym

bbbbbbilder

2009-05-31 @ 22:56:57
Postat av: mertz

saknar't jag med :(:(:(:( bilder plz!!!!!

2009-06-01 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback